Mycket trevligt :)

Hade en mycket trevlig och rolig kväll igår,  Vet inte när jag skrattade så mycket sist :) Överraskningen blev med andra ord lyckad :)

Igår var jag oxå med Emelie en sväng när hon tatuerade sig, ont hade hon :p Men snyggt blev det.

Här om dagen var jag hos syster, Mattias och barnen och åt pannkakor och fikade. Underabara barn, spelar ingen roll hur ofta eller mycket vi ses dom blir ändå lika tok glada när Moster kommer på besök :) Barnen duschade på löpande band med hjälp av Moster medans Mamma madde stekte pannkakor.. Sen åt vi, fikade och sen var det dax för sängen för trollungarna.

Nu har jag Anton och Amelia på besök, lägger upp lite bilder från dom senaste dagarna sen ska jag krypa ner i soffan med barnen och mysa..

   

   

   

 

A situation like this, should never exist,
Then why are we out of control..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0