Sjuk igen!

Då har jag lyckats att bli sjuk igen. Feber, hosta, huvudvärk, ont i lufrören/lungorna. Min vanliga tur..!! Nu för tiden är jag frisk en vecka och sen blir jag sjuk igen.. Men det hade ju kunnat varit värre..

I fredag var jag med syster Madde och Mattias på ikea. Att det alltid blir så dyrt när man är där.. Och att man kan köpa så många ljus :p
På kvällen när jag  kom hem från ikea så kom febern så jag  har inte gjort mycket mer än att ligga i sängen.

I lördags så kom syster och Mattias hit med lite medicin till mig då jag inte orkade ta mig ur sängen. Så snällt av dom :) Festen som vi hade planerat på kvällen missade jag tyvärr :( Men får ta igen det någon annan gång ist..
Sen tittade även mamma o pappa förbi en sväng med lite mer medicin till mig. Pappa tyckte så synd om mig för att jag är sjuk igen så han hade köpt en chokadkalender och en snögubbe (eller vad det nu är) med godis i till mig :) Ibland får man känna sig liten fast man är stor. Söta pappa!!

Idag var på skyltsöndagen en sväng med Linda och Kevin. Men kände efter det att sängen får det nog bli ett tag till.. Inge pigg alls. På stan så träffade vi Liam och han farmor och farfar en svän oxå så barnen träffade tomten och fick godis. Liam började ställa en massa frågor om tomtens konstiga skägg, så det var bara att försöka prata bort det lite fort. Haha, barn och deras frågor :)
Var även iväg och tände ljus hos Niklas. Jobbigt, men ändå fint på något sätt.

Idag är det ett helt år sen Nikls lämnade oss och det känns fortfarande helt ofattbart. Jag är helt övertygad om att du har det bra där du är nu och jag vet att vi kommer ses igen! R.I.P


   

So remember when were driving driving in your car
The speed so fast I felt like I was drunk
City lights lay out before us
And your arm felt nice wrapped 'round my shoulder
And I had a feeling that I belonged
And I had feeling I could be someone
Be someone
Be someone


Tracy Chapman - Fast car
En av  Niklas favorit låtar, fortfarande lika tungt att lyssna på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0