Sjukt bra helg

Denna helg har varit riktigt kul, inte för att jag någonsin har en dålig helg men ibland har man roligare helt enkelt.. :)

I fredags umgicks jag med Ida, drack lite vin och snackade skit. Alltid lika trevligt :)
Drog mig dock på vägen hem då det hade snöat och jag hade högklackat. Så nu har jag ett väldigt fint skrap och blåmärke på mitt knä.. Så pinsamt att dra sig sådär, man ställer sig upp fort som fan och kolla om det var någon som såg.. Pratade i telefon när jag halkade oxå så det vart ju extra pinsamt, haha :p

I lördags var jag hos syster och Fredrik, bastade och drack öl. Spelade biljard, vilket jag är värdelös på så efter en timme med samma match gav jag upp..
Sen kom Peter och Gösen oxå och gjorde oss sällskap, så det blev lite mer biljard, vattenpipa och massa roliga kommentarer och samtalsämnen. Kvällen/natten fortsatte till Daniel, meningen var att vi skulle bada spabad, men jag hade inga badkläder, (det har iof inte hindrat mig förut, men har man vita underkläder så är det ingen bra ide :p) och det regnade ute. Tillägas ska att spabadet är ute på altanen utan tak.. Men det var kul att kolla på dom när dom badade med vintermössor :p

Slutsatsen av denna helg är iaf att den har varit sjukt rolig!


Har varit lagom trött idag dock, Har sovit, städat, druckit kaffe med syster och Mattias och gett min fula vägg i köket ett ansiktslyft med lite bilder på barnen :) Bild på detta nedan, ser dock bättre ut i IRL så att säga...

Nu får det bli sängen och en film. Jobbar dubbelpass mån och tis så behöver min skönhetssömn.. :p




 
Bilden på min vägg är alltså den översta ;) Ser dock väldigt töntigt ut, IRL är bättre i alla lägen :p
Bild nummer två, är Gårdagens dimma. Hehe



Comparisons are easily done Once you've had a taste of perfection!


Kommentarer
Postat av: Mr Perfect

Jag vet en som både är perfekt och har den diesel parfymen....... :P

2009-11-15 @ 23:19:20
Postat av: Elina

Hehe! det var inte illa..!! Då kan det ju inte bli så mycket bättre alltså :p

2009-11-15 @ 23:25:04
URL: http://envisthjarta.blogg.se/
Postat av: Mr Perfect

Nä men precis... ;)

2009-11-15 @ 23:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0