Tisdag!

Denna dag har gått väldigt fort.
Vaknade med en fruktansvärd smärta i halsen, men efter en timme eller två så var jag fit for fight och begav mig till Lindas salong för att fortsätta renoveringen av badrummet. Så idag har det målats kan jag lova. Kan inte begripa varför man bygger ett badrum med så fruktansvärt högt till tak, visst jag är inte speciellt lång men när inte ens en stege, min längd + en armläng och en pensel knappt räcker till för att nå upp. Utan jag måste dessutom stå på tå. Haha, kan ha sett lite roligt ut :)
När jag kände mig klar för dagen på salongen och tänkte gå hem och vila så mötte jag syster och barnen utanför mig så dom ville givetvis hälsa på sin Moster :) Och det fick dom givetvis, så det blev kaffe för mig och syster och givetvis lite godis till barnen. Barnen vet exakt hur dom ska titta på sin Moster med sina blåa för att jag ska smälta och fixa lite godis till dom.
Trevligt med lite besök var det iaf. Love kladdade godis på sin tröja och var tvungen att byta på en gång, så han fick låna en av mig. Vilket resulterade i att Lovisa och Wilma oxå stod och ryckte i min garderob och ville låna en tröja, så det fick dom ju såklart. Bilder kommer nedan.






När trollungarna hade åkt hem så städade jag lite, sen kom Sonja som skulle låna min tvättstuga.
Vi tvättade och fixade lite att käka, alltid trevligt att umgås med min flickvän :)

Imorgon blir det att måla badrum igen :)




So what if it hurts me?
So what if i break down?
So what if this world just throws me off the edge
My feet run out of ground
I gotta find my place
I wanna hear myself
Don't care about all the pain in front of me
Cause i'm just trying to be happy, yeah
Just wanna be happy, yeah





Kommentarer
Postat av: Jimmy

Skulle behövt några av mina cm där då... Happy happy! =)

2009-11-04 @ 02:09:08
URL: http://fabulouslifeofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0