Uppskattning!

Älskar att få uppskattning...!! Idag fick jag ett mysigt mms hela vägen från linköpning.. Se nedan :)



Har nu lyckats bli sjuk igen!! Förstår inte vad som är fel. Men jag har en teori. Jag tror det är svininfluensan, med tanke på vad många svin jag har träffat i mitt liv så vore det ett under om jag skulle slippa undan ;)

Så idag har jag varit hemma och försökt bli av med min feber så jag kan jobba imorgon.
Det finns vissa fördelar med att vara sjuk, då ska man inte vara ensam och man behöver inte laga mat själv. Så idag blev jag bjuden på mat av underbara Therese, det var mycket gott :) Hade myspys med Anton och Amelia oxå givetvis.
Anton tycker om att ta kort, så han lånade min telefon en sväng och fotade som en galning. Bilder kommer nedan. Notera bla den fina bilden Anton har tagit på Martin, sköldpaddan alltså :p
 Trots min feber så har jag haft en mycket bra dag. Har jobbat på det sista på överraskningen jag ska utföra, Det kommer bli jätte bra :) Har även fixat med lite julklappar och haft mycket trevligt sällskap av Therese och barnen :)
Nu är jag helt slut dock, barn förstår inte riktigt att man är sjuk så det ska vara full fart ändå. Men när jag tillslut la mig på köksgolvet så tror jag att båda förstod att faster inte mår bra ;)

Nu blir det sängen och tv.

  

   



Underbara Barn!



Cause when the roof cave in and the truth came out
I just didn't know what to do!
But when I become a star we'll be living so large
I'll do anything for you..!!


Kommentarer
Postat av: Mr Perfect

Du får väl spruta dig full med vaccin från nån som är osvinig.... :P

2009-11-18 @ 00:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0