Varför måste man sova..??

Varför måste man sova egentligen, det är ju slöseri med tid..!! man skulle kunna göra så mycket annat roligt än att sova! Sova är tråkigt! Men när man nu måste sova så får man ju göra det bästa av det och sova med trevligt sällskap och så lite som möjligt :p

Nu är det några dagar sen jag bloggade igen så vi tar det väl från början..  Har haft en toppen helg som vanligt..!! :)

Var i fredags så kom Anton och Amelia och hälsade på sin faster en sväng. Vi lagade mat, åt glass och och hade det mysigt :) Anton röjde även runt lite på min skohylla och provade alla mina klackskor, söta unge! Vi skrattade kan jag lova.
På kvällen så badade jag lite spabad och bastu med Ida, Emil och CO. Det var en kul kväll. Alltid roligt att umgås med Emil och Ida. Kvällen avslutades med att två av grabbarna somnade i köket så jag och Ida gjorde att tappert försök att väcka dom genom att skvätta vatten på dom, men ddet resulterade bara i sura miner :p Så jag gjorde ett nytt försöka då jag hittade en peruk som jag drog på mig tillsammans med ett par solbrillor. Så jag hoppade runt lite i min fina utstyrsel men dom tittade bara på mig som om jag var dum i huvudet, så då gav vi upp och fortsatte bada utan dom.. Kom väl hem vid 5 tror jag, lagom trött så det tog inte lång stund innan jag somnade.

I lördags ringde Lovisa mig precis när jag hade vaknat och var sur för att Moster inte var där, så jag kvicknade till lite fort efter att ha sovit för lite och gick dit. Vi fikade och busade.
Senare på lördagen var det dax för releasparty med mamma :) Så mamma och pappa kom hit och fikade, pappa åkte hem efter en stund och jag och mamma drack lite vin och begav oss senare till folkets hus källaren för detta galejj. Det var riktigt kul :) Blev dock en tidig kväll då mamma skulle jobba dagen efter så vi köpte pizza och åkte hem. Jag åt min pizza och somnade som ett barn på soffan vid 23:00. Somnade mitt i en sms konversation (sorry :p)

Sov hyffsat länge på söndagen iaf och tog det bara lungt hela dagen. Det behöver man göra ibland..

I måndags var jag på bio med Sonja, Twiligt New moon. Bra var den, mycket ögongodis :)
Efter det så hade jag mycket roligt med trevligt sällskap. Vilket resulterade i att det inte blev mycket sömn den natten heller. Varför sova när man har roligt lixom..??

Så resultatet av att man har roligt är sömnbrist vilket jag lider av nu.. Ikväll är planen att sova tidigt och så ser det faktiskt ut att bli. Inget trevligt sällskap på msn ikväll så lika bra att passa på att somna ;)

Life is what the future brings!


Thats my kind of guy..!!

  

 

  

You try to hide it, I know you do
When all you really want Is me to come and get you.
You move in closer, I feel you breathe
It's like the world just disappears when you're around me.
Cause the way that we touch  Is something that we can't deny..!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0