Nyår :)

Nyår spenderades hos Johan. Linda, Liam och Kevin gjorde oss sällskap :) Vi åkte fyrhjuling och snöskoter. Det var riktigt skoj. Liam hade så skoj att han frågad mig: -Elina, Drömmer jag nu..?? Såå söt :) När vi hade lekt färdigt i snön blev det middag. Storebrors special kött med en massa vitlök, rotfrukter i ugnen och sallad, det var mycket gott :) Jag sköt lite smällare med grabbarna och det tyckte dom var skoj. Sen var det dax för Linda och grabbarna att åka hem så jag och Johan åkte till Syster Elaine och Fredrik för fest. Det var helt ok, vi skålade in det nya året och sköt smällare. Jag höll dock på att spränga min Lillebror i bitar och det hade ju varit mindra skoj :/ Men de gick bra det med och vi fick oss ett gott skratt :)

   

 

Bilderna från nyårskvällen blev ganska suddiga, undra vad det beror på..?? :p

Helt klart ett toppen nyår blev det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0