Helg....

Ja då var det helg igen, en helg som kommer att bestå av jobb för ovanlighetesn skull :P
Är fortfarande sjuk, men på bättringsvägen. Nu är jag bara snorig och har sjukt ont i halsen som om jag hade halsmandlar, vilket jag inte har så det är ju lite märkligt.. Fantomsmärta eller vad??

Igår var det bakstuga här på Bigatan, 100 kanelbullar bakades och gott var det :) Somnade proppmätt med en massa buklar i magen..

Idag ska jag iaf försöka ta mig ut och äta med min underbara Linda innan det är dax att jobba. Vi ses för sällan nu för tiden. Bättre blir det när Linda skaffar sig ett hus så jag kan flytta in ;)

Bild nummer tio


Någon jag tycker är väldigt snäll, Svårt att välja då jag bara omges av väldigt snälla människor. Men Viktor är en av dom snällaste killarna jag känner. Allas våran Viktor som vi alla är lite småkära i ;) Viktor som ringer och frågar om han ska komma med plåster när jag har skärt upp tummen! Viktor du är en pärla :)

Bild nummer elva


Någon du kan berätta allt för! Min underbara Linda som i timtal kan lyssna på mitt struntprat och ge mig goda råd!
Du är bäst <3

Nu ska jag ta och springa ner i tvättstugan igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0