Imorgon är det fredag!!!

Ja, imorgon är det fredag. Vet inte när jag var så nervös sist. Det har nog aldrig hänt.
Springen runt här hemma som en yr höna :p
Men jag är helt övertygad om att det kommer bli en toppen helg, och nervositeten lär ju släppa någon gång i morgon kväll hoppas jag :)

Dagen idag har har hittils bestått av tvätt. Ska försöka komma igång och städa men det verkar vara väldigt svårt att fokusera just nu :P Mathandligt med far senare när han slutar, handla det sista till festen och fylla på mitt tomma kylskåp :P

Imorgon är jag ledig och ska då till Sanna och fixa mitt hår, hon är en pärla hon :)
Men innan det ska jag hinna fixa och greja här hemma, träffa syster och fixa med pappas present, vara smakråd när hon ska handla kläder samt försöka ta mig samman innan jag ska till busstationen för att möta Honom :)
Kommer nog inte lyckas sova så bra inatt...
Femtonde bilden

En person jag vill vara med. Och då menar inte jag förhållande/gifta sig/ vara med! Utan att jag önskar att vi kunde ses oftare. Som den gången på bilden, grillat på stranden i underbart väder. Bara vara som vi brukar! <3

Sextonde bilden

En bild på mig själv. Denna bild är tagen av http://www.theresejohansson.se/ I tunnels på väg till örebro. Det var en rolig kväll :)

Nej nu ska jag försöka ta tag i dagen och städa lite :)
Ha en bra helg, för det ska jag :)


Kommentarer
Postat av: Murra

Haha jo det har du iofs rätt i, Jerry är ju som halva Vin Diesel i storlek iaf eller så :)

2011-04-17 @ 11:49:15
URL: http://jagsomalskardig.blogg.se/
Postat av: Sonja

Saknar dig vännen<3

2011-05-01 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0