Imponerad

Blev grymt imponerad när jag nyss ringde till hyresbostäder som jag hyr lägenheten av. Har sen tidigare inte världens bästa erferenhet av dom när jag har hyrt lägenhet tidigare. Men med denna lägenhet är jag väldigt nöjd. Hyresbostäder är ju ganska så dyra att hyra av, dock inte för mig som har ungdomslägenhet. Vilket innebär att jag har 1000 kr rabatt på hyran varje månad tills jag fyller 26, vilket faktiskt är ett tag kvar :) Och sen så fick jag 3000 att renovera lägenheten för när jag flyttade in så lägenheten är precis så som jag vill ha den :) men det jag blev imponerad över nu var att jag ringde för att se om jag kunde få persienner insatta i mitt vardagsrum för nu på våren och sommaren ligger solen på hela dagarna så man kan inte ens sitta i soffan utan att ha solglasögon på sig. Trodde ju att det var något som jag var tvunden att bekosta själv såklart. Men han jag pratade med var så trevlig och när jag frågar -ska jag bekosta detta själv?. Så säger han -nej, nej det fixar jag :) Så till veckan kommer jag få persienner insatta :) Det trodde jag aldrig.
Sen så ringde jag oxå sjukvårdsupplysningen för att fråga om det är normalt att ha ont i halsen när man inte har några halsmandlar. Eftersom jag inte har haft ont i halsen sen jag opererade bort dom. Och tydligen så är det fullt normalt, man kan svullna i halsen och få halsfluss fast man inte har halsmandlar. Konstigt tyckte jag, helt normalt tyckte sjuksköterskan jag pratade med.. Bara att hålla tummarna så jag inte får feber igen för då var det väldigt viktigt att jag åkte till vårdcentralen på en gång..!!
Sitter just nu och väntar på Lillebror och Robin. Linda och jag skulle ju som sagt ut och äta ikväll. Sen pratade jag med Robin och han frågar mig om vi skulle ut och äta sen. Nej svarar jag jag ska ut och äta med Linda. Jaha säger han då, för Linda ringde mig och frågade om jag inte skullle med. Sen pratar jag med Lillebror och han säger samma sak typ och nyss ringde Viktor och frågade vart vi skulle käka. Linda försökte överraska mig och få med hela gänget ut och äta, men det gick ju inte så bra när alla sen ringer och frågar mig saker :p Men tanken var ju god iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0