Ny vecka!

Då var det en ny vecka igen. Denna vecka hoppas jag går fort :)

Helgen var kul men stressig. Lördagen var helt galen och det gick i ett från 09 till 21, med korvförsäljning och barnkalas/disco. Så när jag och Linda väl satte oss på Pitchers och åt så blev vi sten trötta. När vi sedan vandrade vidare till Harrys och tyckte vi hade varit där jätte länge och att det borde vara dax att åka hem så är kl bara 00. Men vi gav upp ändå och åkte hem :P Vet inte om man ska se på det som att man börjar bli gammal, eller helt enkelt bara trivs bättre hemma!? Tänker dock inte göra någon djupare analys av det för jag vill nog inte ha svaret ;)

Och för att inte glömma så hade vi ju grillpremiär i fredags, och det var mycket gott :) I sommar ska jag nog leva på grillat tror jag!

Nu ska jag försöka fortsätta med utmaningen jag fick av Emelie oxå. Tolfte bilden ska vara en bild på min vardag!? Har verkligen ingen aning om vad det skulle kunna vara, för jag har ju lixom inte världens roligaste vardag pluggar/jobbar, kommer hem, lagar mat, städar, tränar och sover.. Ska jag ta en bild på dammsugaren eller?

Tolfte bilden
Så bilden får alltså bli på Fröken Bentley Vanilla! Hon är ju med mig varje dag, hela dagarna  :)

Trettonde bilden

En bild på dig och en klasskompis. Jag och Jocke. Tror bilden är tagen sommaren när vi tagit studenten :)


Fjortonde bilden

En bild som påminner dig om gammla tider. Det här är längesen. Kolla bara va liten Liam är, och vilken lite rumpa jag har ;)


Idag är det bara tisdag, tycker att det kan bli fredag nu. Fast samtidigt inte. Börjar bli sjukt nervös :P
Jobbigt värre för er som inte har en aning om vad jag pratar om. Ni andra vet ju redan att jag håller på att bli ett nervvrak ;)
På lördag är det pappas 50-års fest med. Det kommer bli mycket roligt. :)

Nej nu ska jag sätta mig och försöka planera dagarna som är kvar tills på fredag så jag hinner med allt som jag borde :)

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0