Veckan som gått..

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Har haft fullt upp och mycket att tänka på, men nu är jag tillbaka :)


Veckan har bestått av utbildning och inte så mycket mer.
Prinsessan Lovisa fyllde 6 år i måndags. Hipp hipp hurra :)
Denna bild är ca ett år gammal dock, nu har hon typ inga tänder alls. Plus att Moster nästan slog ut en till på henne idag när vi busade. Vilken bra Moster barnen har :P
Lite sähär ser hon ut numera. :) Hon blöder lite där jag råkade slå henne med bandyklubban!
Låter mycket värre än var det är, hon stod och bet på klubban längst upp på skaftet och det såg inte jag och skulle killa henne och råkar ju såklart komma emot klubban som då slår i hennes lösa tand så nu är den jätte lös :)
Hockeyprofset Love gör en praktvurpa mitt i en tackling :) Han började inte ens gråta när jag sa att jag fick det på bild.
Vi passade oxå på att måla lite påskbrev för snart är det påsk! Jag älskar påsken :)
Men något bra måste jag iaf ha gjort för barnen för i igår när jag kom hem så hittade jag denna fian kylskåpsmagnet på mitt kylskåp. Fick den av Storebror, Emelie och Anton. Det värmer i hjärtat <3
Och här för någon månad sen fick jag denna fina tavla av Syster Madde, Mattias och barnen <3

Imorgon är jag ledig från utbildningen i Karlstad, underbart att vara ledig på en fredag :)
Helgen är jag oxå ledig och då är den fullsmäckad med en massa skoj.
Imorgon är det tvätt som gäller på dagen, på kvällen ska det ätas mat och spelas spel med Storebror och Emelie.
Lördag morgon/förmiddag ska jag hjälpa Linda att sälja korv på Kevins fotbollscup. Direkt efter det så ska jag vara med på Love och Lovisas födelsedagskalas. Efter det är det Wilmas tur att ha födelsedags disco. Och då ska Moster såklart vara DJ. Tryckartävligt ska hon minsann ha. När blev hon så stor!? :)
Direkt efter det så bär det av till örebro för att gå ut på krogen med Linda.
Full fart hela dagen från kl 08 på morgonen till sena natten med andra ord :) Lika bra att utnyttja den lediga tiden till Max.

Nu lockar sängen en hel del så den ska jag krypa ner i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0