.......

Dear Mind Could you please shut off for the next 7 to 8 hrs  So that my body my soul & my sanity can get some rest. Your free to turn back on in the morning. Thanks!

En sak som jag tycker mindre om hos mig själv är att jag tänker alldeles för mycket på allt hela tiden, analyserar och funderar, tänk om osv.
Oftast brukar tankarna komma pga något som har hänt, känslor för någon eller något man har gjort. Men nu på sista tiden har tankarna mest  handlat om livet i allmänhet... Har en jobbig känsla av att jag sitter fast i livet. Alla andra går vidare, bildar familj osv. Min bästa vän ska ha barn, min genom alla tider bästa fest kompis ska ha barn, storebror och Emelie ska ha barn, lillebror har skaffat flickvän. Alla verkar hitta någon att leva med eller tar nästa steg i livet, utom jag. jag sitter lixom fast. Kommer ingenstans, hittar ingen att dela mitt liv med. Återigen är jag den enda i syskonskaran som är singel. Är så trött på att vara kräsen när det kommer till killar. I never was smart with love. I let the bad ones in and the good ones go! Det stämmer väldigt bra in på mig, väljer alltid dom killarna som inte är något att ha, bara för att dom har rätt utseende och kropp. Dom som är svårfångade och lite förbjudna. Lyckas alltid få känslor för helt fel personer. Det har funnits och finns helt underbara killar i mitt liv som skulle vara ett mycket bättre alternativ för mig, som jag skule kunna få allt det där som alla andra har med. men det duger inte åt Fröken Svår!

Samtidigt som jag kan sitta och fundera i dom banorna så kommer jag på mig själv och blir nästan förbannad på min själv att jag inte uppskattar livet och vad jag faktiskt har. Det finns dom som har det så mycket värre. Och här sitter jag och ältar! Tycker inte om människor som inte uppskattar vad dom faktiskt har, och så sitter jag och är en av dom. Jag har världens bästa familj och vänner. Mina föräldrar, syskon, syskonbarn och vänner finns alltid där för mig och vi har alltid kul ihop så vad fan sitter jag och gnäller över? Precis, nu är det färdig gnällt och ältat. Dax gå vidare! IF it is meant to be, it WILL find its way...

Nu, dax för ytterliggare lite bilder till utmaningen :)


Bild nummer sju


En bild som jag aldrig har lagt upp tidigare alltså. Det var inte det lättaste med tanke på att man lägger upp typ allt på fb nu.

Bild nummer åtta



En bild på någon jag saknar! Min underbara Sonja! Vi träffas alldeles för sällan nu för tiden!
Saknar våra galna upptåg och utflykter!


Bild nummer nio


En bild på någon i min släkt. En bild på min söta Lillebror! valde denna bild bara för att visa vad galet kul vi brukar ha :)

Nu ska jag ta natten. Sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Carre

Du vet Elina... Allt "ordnar sig" när du minst anar det o rätt som det e så har du allt som du drömmer om =) Det e klart att du också kommer hitta nån som allt känns "perfekt" me o sen rullar allt på av bara farten =)

2011-03-30 @ 00:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0