Lördag.

Ja då var det lördag igen.
Fredagen spenderades med syster Elaine i örebro. Jag råkade handla tre par nya skor, skor är kul :)

Dom här skorna blev det :)
Notera Bentleys svans på första bilden, hon ska vara med överallt..
Kvällen igår spenderades på jobbet för ovanlighetens skull.. Det skulle vara väldigt skönt med en ledig helg nu, men jag får glatt stå ut och vänta till 15-16/4. Det kommer bli en spännande helg med diverse äventyr :) Längtar!!

Så ska jag väl fortsätta med utmaningen som jag fick av Emelie oxå. Så fjärde bilden får bli.....



En bild på en konstig tid i ditt liv alltså, Sommaren 06 tror jag att det är. När denna bild togs var det en väldigt omtumlande tid i mitt liv fylld med lycka, bråk, kärlek och hat. Ingentig man såg då, utan något man har bearbetat och insett i efterhand.  Ingenting jag skulle vilja ha igen men samtidigt är jag glad att jag gick igenom det och träffade Honom, för hade jag inte gjort det hade jag inte varit den jag är idag, så mycket starkare!

Jag fortsätter väl med bild nummer fem när jag ändå är igång :)



En gammal bild på mig, den här är nog ifrån 04 tror jag.


Nu är lilla Love här på besök och vi ska göra pannkakor minsann. Det har han bestämt :)

Ha en fortsatt trevlig helg allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0