Vår!!! Eller?

Kan det vara så att våren är på gång? Hoppas väl som vanligt på för mycket, men det skulle vara underbart med lite vår och sommar nu! Allt blir så mycket lättare och roligare på sommaren :)

Här händer det inte så mycket faktiskt. Har börjat svetsutbildningen. Dock så är jag redan sjukskriven eftersom mina lungor aldrig tycks vilja återhämta sig från lunginflamationen :( Men jag trivs jätte bra i karlstad med utbildningen annars och myckert bra lärare har jag :)
Imorgon ska jag passa lilla Vide en sväng så hans mamma kan uträtta lite ärenden :)
Kraken är sjuk, hostig, hes, feber, svårt att andas och kräks. Lilla plutten så liten och så dålig :(
Har lyckats vara i Örebro två dagar i rad denna vecka, jag som aldrig är där annars :P
Igår blev det en sväng till IKEA med Storebror, Emelie och Anton. Alla mina blommor hade på något sätt gått och dött, förstår inte vad dom kräver, vatten får dom ju för mycket kanske. Jag tänker dock inte springa runt och prata med mina blommor, det räcker väl att jag pratar med Fröken Bentley Vanilla hala dagarna så grannarna tro att jag är galen :P
Så på IKEA blen det nio nya blommor, utemöbler till balkongen, lite nya prylar till barnen osv. Det blir aldrig billigt på IKEA.
Och idag var jag i Örebro med mor och far och blev lite bortskämd med divere prylar och god mat. Fick bla en termosmugg. Hittade en utan handtag och "lucka" Denna är ist med ett lock som man skruvar bort så det blir en mugg med ett litet eller stort hål att dricka ur :) Passar mig perfekt att ha i väskan när jag promenerar till OK varje morgon för att möta upp andra Elina innan vi åker till Karlstad..

Imorgon är det äntligen fredag, och jag är ledig från Woodys. Konstigt att vara ledig på en fredag. Händer inte allt för ofta så det måste firas på ett eller annat sätt. :p
Lördag jobbar jag igen och innan jobbet ska jag till syster och äta lite gott och umgås lite :)
Nu får det bli soffan en liten sväng innan sängen.

Kommentarer
Postat av: Else-Britt Hägerström

Kul att du är tillbaka.Kram.

2011-03-17 @ 22:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0