Längesen...

Nu har det lyckats gått en tid sen jag bloggade igen!
Mycket har hänt men ändå ingenting. Mycket händer alltid i min lilla värld.

Men några saker som har hänt är iaf att Elina ska vara brudtärna när Therese och Peter ska gifta sig :) Det ska bli så kul och jag längtar verkligen.
.......
Ja det var nog det som har hänt som är värt att skriva om :P Haha!

Så åter till utmaningen ist..

Bild nummer sjutton!

En ovalnig bild. Denna bild är ovanlig för hur ofta gör jag mig till och spexxar på bilder? Typ aldrig, kan inte ens le på bilder.
Och appropå det så har jag en del att öva på tills det är dax för bröllop. Kan ju inte sabba bilderna genom att stå och se sur ut. Får helt enkelt öva mig framför spegeln här hemma :)

Bild nummer arton!




En bild på min fritid blev flera stycken. På min fritid umgås jag med min familj och mina vänner, oftast då alla barnen. Och är jag helst ute i naturen, fiskar, promenerar, badar osv. :)

Thats all for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0